• Zwroty i reklamacje

 

  1. W przypadku jakichkolwiek niezgodności otrzymanego towaru z dokonanym zamówieniem Klientowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

  2. W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru spowodowanego przez firmę kurierską, Klientowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

  3. W przypadku nieterminowej dostawy towaru przez firmę kurierską, Klientowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

  4. Reklamacje rozpatrywane są do 30 dni roboczych od otrzymania pisemnej reklamacji jeśli wina leży po stronie Firmy.

  5. W przypadku reklamacji dotyczących dostawy przez firmę kurierską termin rozpatrzenia reklamacji może być dłuższy niż 30 dni roboczych, nie będzie on dłuższy jednak niż 40 dni roboczych.

  6. Reklamacje prosimy przesyłam na adres e-mail: sklep@pilkigolfowe.pl lub pocztą na jak niżej.

  7. Odpowiedz na reklamację będzie odesłana tą samą drogą jaką została złożona.

  8. Zwroty towarów, czyli możliwości odstąpienia od umowy zakupu wynosi 14 dni od momentu dostarczenia  przesyłki.

  9. Zwroty powinny być ustalone z obsługą pilkigolfowe.pl i zaakceptowane do zlecenia.

  10. Koszt zwrotu pokrywa Klient. Po otrzymaniu zwróconego towaru zostanie dokonay zwrot należności tym samym kanałem płatności jakim zapłacono za jego zakup. Zwrot nastąpi do 2 dni roboczych, plus czas jaki przewiduje usługodawca systemów płatności.

  11. Zwrot winien odbyć się firmą kurierską zgodnie z zachowaniem odpowiednich standardów dostawy lub osobiście.

  12. Przyjmowane są tylko towary w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania.



Adres do zwrotów:

TOMA MARKETING
34-206 KRZESZÓW
KRZESZÓW 355A
tel. 602 387 874