-
Zwroty i reklamacje
-
W przypadku jakichkolwiek niezgodności otrzymanego towaru z dokonanym zamówieniem Klientowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
-
W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru spowodowanego przez firmę kurierską, Klientowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
-
W przypadku nieterminowej dostawy towaru przez firmę kurierską, Klientowi przysługuje prawo do złożenia pisemnej reklamacji w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
-
Reklamacje rozpatrywane są do 30 dni roboczych od otrzymania pisemnej reklamacji jeśli wina leży po stronie Firmy.
-
W przypadku reklamacji dotyczących dostawy przez firmę kurierską termin rozpatrzenia reklamacji może być dłuższy niż 30 dni roboczych, nie będzie on dłuższy jednak niż 40 dni roboczych.
-
Reklamacje prosimy przesyłam na adres e-mail: sklep@pilkigolfowe.pl lub pocztą na jak niżej.
-
Odpowiedz na reklamację będzie odesłana tą samą drogą jaką została złożona.
-
Zwroty towarów, czyli możliwości odstąpienia od umowy zakupu wynosi 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.
-
Zwroty powinny być ustalone z obsługą pilkigolfowe.pl i zaakceptowane do zlecenia.
-
Koszt zwrotu pokrywa Klient. Po otrzymaniu zwróconego towaru zostanie dokonay zwrot należności tym samym kanałem płatności jakim zapłacono za jego zakup. Zwrot nastąpi do 2 dni roboczych, plus czas jaki przewiduje usługodawca systemów płatności.
-
Zwrot winien odbyć się firmą kurierską zgodnie z zachowaniem odpowiednich standardów dostawy lub osobiście.
-
Przyjmowane są tylko towary w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania.
Adres do zwrotów:
TOMA MARKETING
34-206 KRZESZÓW
KRZESZÓW 355A
tel. 602 387 874